Κυριακή, 12 Απριλίου 2015

Περίεργες ιδιοποιήσεις Ελληνικών ονομάτων από την Π. Διαθήκη.

Δεν έχουμε μόνο τις παραχαράξεις Ελληνικών λέξεων που τολμήθηκαν από νεότερους ιστοριοδίφες, με προφανή σκοπό την στρέβλωση της ιστορικής αλήθειας και την "κατακαίουσα αυτούς επιθυμία αλλοτρίοις κοσμήμασι" - με ξένα στολίσματα - να λαμπρύνουν ιστορικώς τους Φοίνικες, έχουμε και τις περίεργες κλεψωνυμίες από τους ίδιους τους συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης. Αρκούμεθα να καταγράψωμεν μόνον τις εξής περιπτώσεις:

1 - Το όνομα του πρωτοπλάστου Αδάμ, είναι οικειοποίηση του ονόματος του κατά τους Έλληνες πρωτοπλάστου ανθρώπου που εκαλείτο ΑΔΑΜΑΣ (= ο Αδαμάντινος, ο αδάμαστος, ο αντάρτης, ο ακατανίκητος). Βλέπε R. Decharme, Ελληνική μυθολογία, σελ. 266.

2 - Το όνομα της Εύας, συναντάται ως αρχαιότατη ονομασία σπουδαίας κώμης της Εύας της κυνουρίας, όπου αργότερα ο Ηρώδης ο Αττικός έκτισε την περίφημη για το κάλλος της και τον πλούτο των αρχιτεκτονημάτων της έπαυλη του. (Παυσανίας Αρκαδικά).

3 - Το όνομα Σιών είναι η παραφθορά της Ελληνικής λέξεως Δίον, Διών => Σιών.

4 - Το όνομα Νώε είναι κλεψωνυμία του Έλληνος, του Νού, του κατασκευαστή της Άρκας (Εβραϊστί Arg), της κιβωτού δηλαδή.

Στους αιώνες του σκότους, τους "Βυζαντινούς", φανατισμένοι χριστιανοί κληρικοί, δίδασκαν στον Ελληνικό "ποίμνιο" τους και τα ακόλουθα:
"Αν ρωτήσεις τον απλό και αγράμματο λαό, θα σου πει ότι την Αθήνα την ίδρυσε ο ιερός Σολομών". Μεταβάλλοντας τον Σόλωνα, τον μεγάλο νομοθέτη, σε Σολομώντα, έκαμαν οι καλόγεροι τον αγράμματο λαό να θεωρεί και αυτήν την προχριστιανική ιστορία των Αθηνών συνυφασμένη με την Παλαιά Διαθήκη!!!

Ο κόσμος δεν έπρεπε, σύμφωνα με την χριστιανική του πίστη, να 'χει άλλη ιστορία εκτός απ'την ιστορία των Ιουδαίων. (βλ. "Γεννήθηκα στα Χίλια Τετρακόσια Δύο" του Παν. Κανελλόπουλου, τ. Β, σελ. 201).


Του Δρος Π. Κυριακόπουλου και του Γ. Κυριακόπουλου Msc. Aπ' το βιβλίο: 
"ΑΡΚΑΔΙΑ Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ". ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣEΙΣ "ΕΥΑΝΔΡΟΣ".



Ήρθε ο καιρός να αποκαλυφθεί η αλήθεια... 

ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου